Paluumatkalla huomasin joen varressa suiston jossa oli sorsia lauma :) Auto tienvieree ja koiran kanssa rämpii pusikkoon lähemmäs sulaa paikkaa. Heti kun sai hajun seiso komeasti lintuja. Lähti tosin etenemään ilman käskyä, mutta ajoi linnut lentoon :) eli kyllä hajulla on mitä pitää tehdä :)

Kuvassa ennen metsälle lähtöä